Vinneren av middag hos meg

Vinneren av middag hos meg denne gang er Siw Ulvehøj.

Siw er en fremmed for meg slik kriteriene var. Hun et ett aktivt og raust medlem av gruppen som ved blant annet ved å jobbe i mattilsynet har mye kunnskap å formidle.

Siw hjelper aktivt på gruppen der hun kan og bidrar med mange fine historier rundt mat. Hun lever ett aktivt og hektisk liv slik jeg har skjønt, og jeg håper og tror at en treretters i skogens ro kan gi henne påfyll i hverdagen. Jeg er sikker på å få en interessant dag med henne. Jeg tar kontakt på pm for nærmere avtale.

Det vil i etterkant komme bilder og historie her på bloggen etter treffet.

Senere kommer jeg til å utlyse treff der noen jenter blir trukket et til ett døgn med mat, prat og kos i ekstrahuset vi har her på gården. Følg med i vår om du vil delta 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg