Nytt kjøkken. Av Tanja

Her er nye kjøkkenet til ekstrahuset (hytta som vi kaller det 🙂 vi har på gården. Jeg er superfornøyd.  Det mangler fortsatt gardiner. Tror jeg går for en type liftgardin. Har du forslag?

Jeg liker å sette fram noen eksempler jeg har laget på høsten med råvarer fra hage og skog. Det gjør meg rett og slett lykkelig, spesielt nå om vinteren.

Løsningene til gryter osv er helt geniale. Bare å trekke ut. Man slipper å stå på knærne med hele hodet inn i skapet med rompa ut. Noen som kjenner til den følelsen ? 😉

Flott komfyr med nye gryter jeg fikk av min kjære. Det er induksjon og pyrolyse. Glede:)

Dette skapet rommer kjempemye og det passer bra for meg som har litt for mye av alt.

Jeg sa til min kjære at en kran å trekke ut alltid har vært en drøm for meg på kjøkkenet. Og siden vi etterstreber å glede hverandre så ble det slik 🙂

Jeg valgte å beholde denne gamle vedovnen som er en Jøtul 602. Den er fin å ha når strømmen går til å lage seg mat og koke kaffe. I tillegg syns jeg det er ett koselig element i alt det nye.

Jeg liker å kjøpe nye oljer og krydder når jeg er ute og reiser. Noe av det havnet på “hytta”

Jeg syns det er pent med ett par fargeklatter.

Benkeplaten er i stein og jeg bare ELSKER DEN. Den skinner så pent i lyset. På den kan man sette gryter rett oppå.

Likte du mitt nye hyttekjøkken? Jeg ønsker ikke å oppgi navn da det kan bli tatt for å være sponset, men jeg kan røpe at det er italiensk.

18 kommentarer

Siste innlegg