Rabattkode til lesere på fantastiske produkter

Innlegget er sponset

  SE HIT ALLE MATELSKERE 

Rabatt  kun til lesere og medlemmer av mat fra bunnen

Åhhh, jeg er så glad, så glad nå!  Jeg har lenge vært frustrert over mangelen på kjempegode kvalitetsprodukter innen olivenolje, balsamico, oliven osv, men nå er jakten over

Ved en tilfeldighet kom jeg over Oliventreet, en bedrift som selger kvalitetsvarer fra Hellas, hovedsaklig Kreta. Produktene fra hovedleverandøren Terra Creta har vunnet mange priser mht kvalitet, design og smak. Olivenoljen kan til og med spores tilbake til olivenlunden den kommer fra via et “lot-nummer”. I tillegg til dette selger de økologiske produkter for hud og hår.

Jeg bestilte flere produkter fra Oliventreet og ble rett og slett så begeistret at jeg tok kontakt med dem for en rabattavtale for dere.
Jeg vet mange har spurt om tips til gode produkter tidligere

Se også konkurransen vår på Instagram nå hvor du kan vinne produkter derfra.

Ved å trykke på linken og bruke rabattkoden mfb10, får du nå fram til 1 aug 10% på alle dine kjøp der!
Trykk her for å komme til butikk: https://www.oliventreet.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg