Påskeegg nr 4- Hva skjuler det seg der mon tro ?

Annonse
Dette blir siste påskeegget denne påsken. Jeg håper dere syns det har vært moro.

Premien er en 1 natt i dobbeltrom inkludert frokost og fri tilgang til svømmehall/relaxavdelingen på Vinger hotel.

For å vinne må du
1. Like siden til Vinger hotel
2. Legge igjen en kommentar med ditt beste minne for påsken i år.

Her finner du siden til Vinger hotel:
https://www.facebook.com/VingerHotell/

Alle konkurransene trekkes og legges i samme innlegg i morgen. Følg med 🙂

11 kommentarer
    1. Kos og avslapping på terassen i sola🌞 Påskeegg for ungene 🐣 og påskekrim🐥😉

    2. Sjærtorsdagstur til Sætertjenn (på Austmarka) sammen med barn, barnebarn,svigerbarn og gode venner. Grilling og skigåing i strålende🌞🌞. Uforglemmelig. 🐣🐥

    3. Min beste opplevelse var den dagen jeg kom hjem fra sykehuset igjen å fikk ta med meg barna til gubben på ridning ❤❤ helt herlig å se hvordan barna lyste opp da de så meg og når dem kom seg opp på hesteryggen for første gang ❤❤
      Helt herlig ❤❤

    4. Beste påskeminnet i år må være tur med barna og kjæresten med god mat (ost og skinke horn) og sol ❤

    5. Lagde god mat med verdens beste kjæreste❤️ (Mitt bacon ble litt svidd og brannalarmen gikk. Kanskje ikke så godt men vi kommer iallfall til å huske det😂)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg