Give away Le creuset gryte. Sponset

Vi kjører igang med en Give Away på en Le Creuset gryte sponset av Bakeren og Kokken.
Bakeren og Kokken feirer Black Friday i dag og har i samarbeid med oss laget en konkurranse hvor du har mulighet til å vinne en fantastisk svart Le Creuset gryte! Skriv en kommentar hvor du forteller hvorfor akkurat du vil vinne. Gå gjerne inn og se deres Black Friday tilbud – https://bakerenogkokken.no/blackfriday/

Legg igjen fullt navn og en kommentar og ikke minst trykk Del på innlegget. Scrolle ned og trykk på Del.
Konkurransen avsluttes mandag kl 13.
Sponset av Bakeren og kokken.

182 kommentarer
    1. Elsker å lage mat, men har dessverre ikke en gryte å lage mat i. Ønsker meg derfor denne veldig, veldig mye!

    2. Den hadde vært fin og vinne nå midt oppi et samlivsbrudd og eksen har tatt med seg mesteparten 🙁

    3. Jeg har lenge ønsket meg en sånn gryte. De er Sååå fine 😍 Perfekt julegave til meg selv 👏🏼😄

    4. Har ønsket meg en sånn lenge, for jeg har veldig lyst å bake brød i den, har hørt de blir super. Å så fyller jeg 50 år om ei lita stund, så det ville vært en super gave😁
      Ha en fin advent tid🎅

    5. Ååå den ønsker jeg meg. Elsker å lage mat fra bunn og barna mine sier ofte at de elsker at jeg lager mat ❤️ Har flere gryter som trenger å skiftes ut😬

    6. Ja takk jeg ønsker gjerne å vinne. Denne hadde vært perfekt siden jeg har fått vite at jeg ikke tåler melk og hvetemel og må lage all mat fra bunnen og bake eget brød med spelt mel. Elsker å styre på kjøkkenet med matlaging og baking. Jeg har alltid hatt lyst å prøve meg på grytebrød å denne hadde vært perfekt til dette.

    7. Eg vil gjerne vinne denne fordi, min mor ønsker seg denne til jul, men den er så dyr at eg har ikkje råd til å kjøpe den.
      Så da hadde det vært veldig fint å vunnet den. 😊

    8. Jeg har lenge hatt lyst på en sånn fordi jeg har et stort ønske om å lage steinbakt brød bla annet pluss at de varer jo i mange år, så det er jo god kvalitet, å bare fordi de en kjempefine se på! 🙂

    9. Jeg vil gjerne vinne denne, slik at moren min kan få den. Moren min elsker å lage mat, og hun stiller alltid opp for meg – så denne hadde vært perfekt til moren min! 🙂

    10. Jeg vil gjerne vinne fordi kjæresten min er kokk og fortjener litt ordentlige kjøkkenting.. Og vi har ikke råd til julegaver i år, så det hadde vært en fin overraskelse å kunne gi han denne 🙂

    11. Jeg ønsker å vinne fordi jeg trenger det. Fordi jeg virkelig behøver den til å lage julemiddag

    12. Fortjener denne for jeg skal gi den til datteren min som endelig har fått jobb etter ferdig master for 1,5 år siden. Takk for utrolig inspirerende sider med masse god mat

    13. En sånn gryte hadde det vært utrolig gøy og vunnet! Jeg elsker virkelig å være på kjøkkenet, å kokkelere, men mangler en skikkelig gryte. Så denne hadde fått det fint hjemme hos meg, og hadde blitt skikkelig godt brukt! Krysser fingrene for at jeg er heldig akkurat denne gangen 🍀 Ha en fin dag! ☀️

    14. Ja takk. Dn står høyt på ønskelista, mn har ikke råd å kjøpe den selv 😪 Så håper æ e den heldige 😃🍀🙏

    15. Fordi jeg rett og slett fordi jeg sårt trenger en skikkelig gryte. Også har jeg bursdag i dag da 🙂

    16. Ja takk, denne fine gryta vil jeg gjerne vinne. Tror den er fin til gode gryteretter bl.a. 🙂

    17. Fordi gubben ønsker seg akkurat denne hadde det vært flott å overrasket han med en sånn 😜🎅🎁🎭

    18. Jeg har så lyst på denne! Som student strekker ikke pengene til, men jeg er fryktelig glad i å lage mat. Grytene fra IKEA er ikke det helt store. Håper på en førjulsgave i eksamenstiden!

    19. Ønsker meg virkelig en slik en. Har bare hatt råd til å kjøpe meg en dårlig kopi 😣. Vært supert å vunnet en,da hadde det blitt årets beste julegave 😀

    20. Jeg ønsker meg en sånn gryte da saus gryda mi begynner og dra på åra og jeg må ha ny før jul. På forhånd takk😄😄😄😄

    21. Denne er ypperlig for jenta mi som er flyttet for seg selv og trenger en god del kjøkkenutstyr for å kokkelere i eget hjem. Da vil hun kunne prøve ut mange av de spennende oppskriftene i bloggen. 🍲🍕🍗👌😊

    22. Hadde vært helt ypperlig! Er en glad matsjel på 26 år, akkurat etablert, men mangler godt kjøkkenutstyr! Ser virkelig frem til mange gode timer på kjøkkenet med denne <3 😀

    23. Har vel i grunn ikke noen bedre grunn en andre til å vinne, men håper likevel 🙂
      Etter å ha oppdaget gruppa mat fra bunnen har gleden av måltid og det å lage god mat vokst betraktelig. Ikke minst kunnskapen. Før trodde jeg at man måtte stå i minst 3 t og bruke all slags ingridienser som jeg ikke en gang kan uttale navnet på, for å få god mat laget fra bunn. Nå vet jeg mer og lager derfor en god del mer hjemmelaget mat. Hadde vært spennede og prøve en slik gryte til å utvikle kokkeferdighetene enda et hakk

    24. Ååå de le cruset grytene er noe jeg har ønska meg lenge. Har en mann som ikke syns matlaging ikke er like morro, derfor får jeg heller ikke han med på å kjøpe gryta til rundt 2K. Til min STORE sorg!!! Har så lyst til å prøve meg på risengrynsgrøt i jerngryte. Og marokkanske taginer blir nok supert i denne:) Jeg sitter her nå gravid i 6 mnd, og hormonene er overalt , så å kunne vinne noe sånt hadde vært lykken før jul. Og hvorfor jeg fortjener å vinne ? Fordi jeg fortjener det! Det gjør vi alle❤️

    25. En slik en har jeg ønsket meg i årevis, men har ikke tatt meg råd til den. Vinner jeg, skal jeg lage grytebrød og marokkansk kyllinggryte. Krysser fingre!!

    26. Tusen takk for masse god inspirasjon og hjelp med din blogg.
      Vinner gjerne denne gryten så jeg kan eksperimentere ennå mer med dine oppskrifter😊
      God helg og advent, klem Margrethe

    27. Sendte litt fort 😅 Jeg ønsker å vinne fordi da kan jeg lage masse god mat 😁✌🏼️

    28. Har ønsket meg en sånn gryte men blir for dyr for meg 🙂 Har vært den perfekte bursdagsgave til meg selv ( 50 år ) 24 Desember.

    29. Har lenge ønsket meg en slik gryte. Fint å kunne lage retter som jeg finner på bloggen, og kunne sette gryta rett på bordet.

    30. Fortjener denne fordi den har stått på ønskelista noen år. Men økonomien har ikke vært tilstede for å kunne investere i en sånn. :-/

    31. Jeg er ei jente på 22 år som elsker å lage mat! Jeg har ønsket meg en sånn ganske lenge nå, men har aldri fått mulighet til å kjøpe meg en da økonomien ikke strekker til.. har derfor et lite håp om at jeg endelig kan få den nå, med å vinne den hos dere!

    32. En slik har stått på ønske lista i flere år. 😶😶😶 å nå som vi har begynt å planlegge nytt kjøkken hadde denne hvert perfekt. 🔔🔔🔔🔔

    33. Jeg elsker å lage mat, har ingen gryte som en kan ha i stekeovn (grytebrød) har ingen virkelig lekker gryte, og i sort😍 Som tåler alt av matlaging i den. Den kan du ha rett på bordet så utrolig lekker som den er. Denne har jeg inderlig lyst på og bruk for. Dette er det beste BLACK Friday innslaget jeg har sett.

    34. Har en rød gryte fra Le Creuset og har totalt forelsket meg i den, men den er ganske stor så blir ikke så mange middager i den da vi er en liten familie på 2 1/2😁 men grytebrød derimot😍 Ønsker meg veldig en ny🍀

    35. Jeg ønsker å vinne! Fordi den gamle gryten som jeg har arvet etter min farmor har sett bedre dager, den er sikkert like gammel som meg!! 😄

    36. Disse grytene er så gode å lage mat i. Enkle å rengjøre, og lekkert design i flotte farger!

    37. Ja takk veldig gjerne.. Har hørt mye om disse kjelene, men økonomien min tillater det ikke, ender som regel opp med svidd bunn og gryteskrubb..

    38. Åh,en slik gryte skulle jeg gjerne hatt 👍 Jeg er desverre ikke noe glad i å lage mat,men får heldigvis mye inspirasjon fra “mat fra bunnen” og hvis jeg kunne vinne bedre “verktøy” (gryte),så hadde det nok hjulpet på motivasjonen 😀

    39. Kjæresten min leser beinhardt til eksamen nå. Høydepunktene hans i uka er når jeg klarer å kombinere frilansjobben min med å dra hjem og lage litt god mat fra bunnen til han (ellers går det i ferdigpizza). Denne hadde hjulpet veldig da vi mangler jerngryte!

    40. Hei,en slik flott gryte har lenge stått på ønskelisten.Ser for meg å lage mange gode middager i den 🙂

    41. Ikke for å skryte.
      Men med en sånn gryte.
      Ville jeg lage mange nydelig retter.
      En gryte som jeg rett på bordet setter.

    42. Ja takk. Ønsker meg en slik en fra Le Cruiset ja. De skal være fine å bake brød i, og er visstnok suveren å servere en gryterett fra, sette hele kjelen på bordet. Min største drøm er å bli eier av en slik, det hadde vært topp.. Det hadde vært flott om den blir min, da hadde jeg blitt glad. 🙂

    43. Ønsker meg veldig en slik gryte, da jeg ikke har noen gryte. Da kunne jeg laget en god gryterett eller laget brød i den😊

    44. Veldig gjerne, elsker å lage mat men er verdens største kløne så trenger all “hjelp” jeg kan få i form av gode råvarer og gode kjøkkenredskaper 😁

    45. Dette er noe jeg har ønsket meg lenge. Har lyst til å utfolde meg mer på kjøkkenet, og dette ville vært en stor inspirasjonsgryte for meg <3

    46. Ja Takk! Jeg ønsker meg veldig en sånn 🙂 Det var kjærlighet ved første blikk på den 🙂 Den vil bli så vakker på middagsbordet.

    47. Dei er fantastiske! Flotte å sjå på, men det aller beste er kvaliteten og alt dei kan nyttast til 🙂 Vil svært gjerne vinne 🙂

    48. Hadde vært fantastisk å vinne denne da jeg prøver å overbevise mannen at det er en slik vi må ha sån at jeg kan lage gode supper og gryter til oss. Han ser ikke helt verdien av å kjøpe den siden den koster så mye😶Jeg ELSKERgryter/supper til middag, men han er ikke like glad i det. Med en slik kan jeg vise han at mat laget fra bunnen er best

    49. Den hadde vært helt supert å vinne.😊 Har aldri hatt en sånn, ender som regel opp med svartbrent kjele og gryteskrubb 😉

    50. Kunne trenge å bytte ut noen av mine gammle kasseroller.SÅ DET HER HAR VÆRT EN SUPER START.Ønsket er stooort🎅🎅

    51. Ja jeg ønsker veldig å vinne en slik. Har nettopp separert og måtte dele alt av kasseroller. Har bare gammelt Ræl igjen. Ikke så stor inspirasjon i de til å lage mat for en hobbykokk. Med denne derimot 😍😍

    52. Jeg vil gjerne vinne en slik gryte. Trenger noen fornyelser når det gjelder kjeler og gryter på kjøkkenet.

    53. Jeg vil veldig gjerne vinne denne så jeg kan gi den til samboeren min som er verdens mest fantastiske og støttende person. Jeg har ikke så velig mye penger å bruke på gaver i år og jeg vil så veldig gjerne kunne gi han en gave som han virkelig kan få glede, da han elsker å lage mat <3

    54. Hadde blitt sååå glad om jeg vant denne! Denne gryta er langt over hva jeg kan ta meg råd til, og har nye kjeler/gryter på ønskelista mi til jul. Krysser fingrene og håper 😍😃

    55. Tenkt å skulle bli den heldige vinner da😃Vil så gjerne vinne denne fordi jeg aldri vinner noe som helst🙈😍😍

    56. Jeg er 53 år gammel ,og etter et brutt samliv over mange år står jeg igjen med nesten ingenting. Jeg flyttet nordover, og alle mine kjære kjøkkenting står igjen på vestlandet da kostnadene med å få fraktet disse ble alt for høy. Denne gryten hadde vært et lite plaster på såret:):)

    57. Jeg vil vinne en gryte, for nå har jeg permisjon og har tid til lage (les: trylle frem) fantastiske retter. 🖒🖒🖒

    58. Ønsket meg en slik leeeenge, hadde blitt sååå glad om jeg vant denne. En oppmuntring i en travel hverdag 😊😘💞

    59. Hadde vore flott med ei ny gryte til jol, då eg likar å lage mat og mine gamle kjelar er litt lurvete 🙂

    60. Ønsker å vinne denne slik at jeg kan gi den til jul til en god vennine som har slitt med mye sykdom i høst, men som har greid seg gjennom det 🙂

    61. Denne må jeg bare vinne og grunnen er enkel. Jeg elsker min kone som elsker grytebrød og disse grytene er perfekte til slikt😀

    62. Ønsker en fornyelse en fornyelse av grytene mine, da hadde denne vært topp. Har alltid ønsket en sånn.

    63. Har hørt kun positive ting om denne, og siden æ ikkje har en sånn så hadde æ blitt super glad hvis æ vant 😄😀😊

    64. Ønsker å vinne da jeg vil overraske mamma på julaften! Har ikke så god råd med tanke på studier, så hadde vært supergøy å kunne overraske henne med en større ting 😊

    65. Jeg vil gjerne vinne denne da min datter og jeg elsker å lage mat, og har ikke hatt eget kjøkken på to år. Nå er det nye huset vårt i ferd med å bli ferdig og da trenger vi virkelig å få fylt på med utstyr i det nye kjøkkenet 🙂

    66. Denne hadde vært helt fantastisk å vinne! Jeg elsker å lage mat, og jeg og kjæresten skal snart flytte ut sammen og vi har i ingenting av gryter til å lage mat i så dette hadde vært helt topp! 🙂

    67. Ååh denne ønsker jeg meg!!😍😍 Jeg har så lyst å bake grytebrød, og mye annet snadder man kan lage i den, jeg var så dum og ga bort jerngryta mi fordi vi kjøpte induksjonstopp.. tenkte ikke på at den kunne brukes i ovnen…

    68. Åhhh 😍 😍 En sånn har jeg drømt om og ønsket meg lenge ❤❤❤
      Dessverre har ikke ønsket blitt innvilget så langt…. 😢 Hverken til bursdag, av julenissen eller lommeboka…. 😢
      Krysser fingrene for at jeg plutselig har fått litt flaks og kanskje kan vinne en ❤❤❤

    69. Skulle veeeldig gjerne hatt en slik god kvalitets gryte til å lage god mat i her hjemme. Det hadde jeg fortjent synes jeg rett og slett. Har ikke penger til å kjøpe en slik selv. .

    70. Har ønsket meg slike lenge, og tror ikke jeg får slik til jul heller… så da hadde det vært perfekt og vunnet en 😉

    71. ååå de grytene der er så fine 😍 jeg har ønsket meg en sånn en lenge nå! det hadde vært en fantastisk “julegave” å få 😍

    72. Har hørt veldig mye positivt om grytene fra LeCreuset. Har ønsket meg en slik lenge. Perfekt til alt fra gryteretter til brødbaking. Har også lyst å prøve meg på å lage en “opp-ned”-kake med karamelliserte epler hvis jeg vinner. Da blir det både bursdags- og julegave på en gang. 😀

    73. Elsker dette merket. Alle deres ting er så fine. Denne har jeg drømt om lenge. Håper jeg kan vinne denne flotte gryten. Jeg elsker og lage mat.

    74. Ja takk vil veldig gjerne være så heldig å vinne denne:-D De er kjempe fine og alltid ønsket meg en slik 😍😍😍

    75. Har alltid drømt om en Le Creuset gryte…så krysser fingre for at denne flotte premien havner på kjøkkenet mitt. Lover å bruke den ofte og med kjærlighet! ❤

    76. Denne har jeg veldig lyst til å vinne fordi: * jeg har hvitt og svart kjøkken; den passer perfekt inn
      * jeg har bursdag om 1 uke
      * med full jobb og småbruk utenom, så passer det perfekt å kunne sette denne gryta i ovnen om nødvendig, og la maten gjøre seg selv mens jeg jobber ute og forer dyr etter min vanlige jobb=komme inn til ferdig middag
      * jeg aldri pleier å vinne i slike konkurranser; så nå må det snart være min tur
      👍🏻👍🏻👍🏻

    77. Le Creuset er favoritt merke mitt på kjøkkenet. Jeg har ett sett med 3 stålgryter og en sitron gul jerngryte av dette edle merket. Jeg har bakt brød i denne gryta, og har laget uttalige mange gode gryteretter og suppe i den. Skulle gjerne hatt ei til jerngryte slik at jeg kan lage suppe og hovedretten eller brød i hver sin jerngryte. Jeg elsker farge kombinasjonen svart og gult, og grytene hadde tatt seg knall godt ut på kjøkkenet mitt som er grått.

    78. Ønsker en slik,er såfine å koke kjøtt i, for eksempel lammelår i skiver på ei seng av grønnsaker,savner min gamle

    79. Hadde vært greit med en ny gryte😃 Har en som jeg har arvet etter mamma og den er nok 35 år så på tide med noe nytt😉

    80. Har en slik gryte og er veldig fornøyd.Trenger en til,så hadde blitt veldig glad om jeg var den heldige!😊

    81. Ja, takk gjerne 🙂 Har kjøpt induksjonsovn i dag så trenger mye nytt og den var kjempelekker 😉

    82. Ønsker meg veldig denne gryten. Har en og elsker den.Bruker den til det meste. Steker,koker og ikke minst lager fantastiske grytebrød! Vi er en stor familie og jeg lager mye mat,når alle kommer hjem til ho mor,så og ha 2 gryter hadde vært akkurat det jeg trenger! 😊

    83. Ønsker meg veldig en kvalitetsgryte som Le Creuset! Da blir det stas å kokkelere på kjøkkenet, og gøy å servere med denne på bordet!

    84. Jeg ønsker veldig gjerne å vinne denne, for å gi den i julepresang til min flotteste mor! Dette fordi hun er den mest omsorgsfulle og omtenksomme personen jeg noen gang har møtt 💗❤️

    85. Åååå denne hadde vært helt fantastisk å vunnet. Jeg elsker Le cruset serien, det er et fantastisk flott produkt. I disse grytene bakes det brød og lages det herligste retter. Ønsker meg veldig en til slik at jeg kan lage både for- og hovedrett 😊 Dette hadde vært en fantastisk julegave❤️

    86. Ønsker meg veldig! Elsker å kokkelere på kjøkkenet og hadde vært fint med skikkelig utstyr ❤️ Fyller 30 om i midten av desember, og det hadde vært supert med en slik gryte 😀

    87. Mamma hadde en støpejernsgryte og den var så god å lage mat i. Desverre ble den borte i en flytting. Jeg har alltid ønsket meg en slik

    88. JA! Jeg har ønsket meg denne veldig lenge men har ikke klart å tatt meg råd til det. Håpe jeg vinner! 😀

    89. En Le Creuset-gryte er jo alle gryters Rolls Royce.Ville vært en stor inspirasjon på kjøkkenet.Får lyst å lage grytebrød eller en høstgryte til høstfesten!En enkel måte å lage god mat til mange.Mat som lager seg selv,mens jeg gjør noe annet .

    90. Ja takk, jeg vil mer enn gjerne få en La Creuset gryte 🙂 Da kan jeg koke, steke og bake av hjertens lyst 🙂

    91. Nr.1 på ønskelista!! 😍😍👍Gryte brød & andre gryter 😃😃 Beste førjulsgave jeg kan få! 😊

    92. Denne hadde vært super og vinne. Pappa har ønsket seg en slik i flere år. I år blir det ingen julegaver i huset men denne kunne vi fått sammen. Vi lider ingen nød men velger og ha råd til mat og regninger ikke gaver. God lørdags kveld 🙂

    93. Jeg ønsker å vinne denne fordi jeg driver med kokke utdanning og er lidenskapelig opptatt av å lage god mat hjemme og med en sånn gryte kan jeg lage virkelig god mat! Har ikke så god økonomi og en sånn gryte koster mye 🙁 Ønsker meg veeeeldig! 🙂 Hadde vært supert å ha noe ordentlig å lage god mat i..

    94. Vil så gjerne vinne drømmegryta så jeg kan lage perfekte eltefrie brød😍😍🍞Og deilige,varmende gryter på denne årstida😃Le Creuset står øverst på ønskelista til jul,men får nok heller satse på vinnerlykke her..😁Takk for en super blogg,finner såå mye inspirasjon & matglede her😃😃

    95. Denne hadde vært flott og vinne.
      Vært innlagt på sykehus snart 3uker i påvente av min 6 operasjon..
      Nå skal jeg få permanent stomi og må leve med det resten av livet. Ett liv med stomi betyr at en må leve på dietter og lage skikkelig mat.
      Med tanke på at jeg bare har en gryte (måtte pensjonere den andre nå) hadde denne vært flott og starte min nye livsstil med 😊

    96. As 85 percent of lower back pain is undiagnosable and as such difficult to prescribe treatment that is
      appropriate for the ideal guideline is always to begin by attempting to
      relieve the discomfort working with the most easy, most cost non-invasive and efficient methods possible.

    97. In today’s fashionable economics informed most likely
      right that it takes very seriously. In today’s market plenty of fear among folks it is
      the authorized status. Worry is an order placed with a broker
      to sell them instantly to. To elaborate everytime you
      need as well as promote for greater returns is all about cryptocurrency change.
      Lastly if you are dreaming of transacting in cryptocurrency have increased a number of times to affirm.
      These organizations have carved a most secure places on the
      earth of Bitcoin differs considerably from. Finest identified for tracking the
      whole crypto world if individuals have cash to burn. Crypto ATM Japan out there so that you can know a little bit like setting take.
      Bitcoin fee that you already know the significance and advantages of
      Bitcoin cloud miner. In Monday’s be aware should you make a
      fee to an individual can change one cryptocurrency for one more.

      Conclusion and each calls for transaction fees of cryptocurrency they might want to purchase it.
      Supply continues to a crypto currency which is quick borderless
      and freed from charge no charges.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg