Vinn gavekort på vertshuset Tvällen

Annonse

          VERTSHUSET TVÄLLEN

– en matopplevelse i særklasse!
Villsvin fra egen hage, bjørnekjøtt og et rikt utvalg av vilt, fugl, fisk og vegetar.

Ved å skrive en kommentar på innlegget  (scrolle helt ned her i innlegget), kan DU vinne et gavekort på 1000 kr på vertshuset Tvällen 🙂

Vinner trekkes i morgen søndag 28.01.18 kl 21.
Vinner annonseres her i bloggen i eget innlegg i morgen kl 21.

Les om min egen matopplevelse hos Tvällen her : http://m.matfrabunnenfb.blogg.no/1516722837_vertshuset_tvllen__en_matopplevelse_i_srklasse.html

Foto: Tvällen

23 kommentarer
    1. Hei Tanja 😊 ser ut som dem har mye god mat og hadde vært supert å få muligheten til å dra dit 😊 Hadde vært en utrolig opplevelse som jeg ellers ikke hadde hatt råd til 😊

    2. Dette hadde vært en fin gave til meg som fyller 50 år i år. Da skulle jeg tatt med meg konemor Aina Langaard på tur😃💖

    3. Hei Tanja 😊 ser ut som mye god mat ❤ hadde vært supert å vinne 😊 for hadde aldri hatt råd til dette ellers 😊 så krysser fingrene 😊

    4. Ut i fra bildene er det så mye god mat her, at hvis jeg skulle være så heldig å vinne et gavekort vil jeg dele med min kjære ektemake – og slå meg ned en dag eller to for å spise meg igjennom alt 🙂

    5. Det hadde vært utrolig morsomt å vinne en tur sammen med mannen min til vertshuset 😍

    6. Prøver lykken 🙈😁 tar gjerne et gavekort, har ikke spist på Tvällen på mange år, men vil gjerne dit igjen! 😊

    7. Nydelig mat der-og hvis jeg hadde vunnet hadde jeg tatt med mamma på morsdagen dit for å feire❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg