Boken Tanjas mat kan bestilles nå

Annonse
😊     14 MAI – BOK OG BURSDAG    😊

Det er med en enorm glede og store elefanter i magen at jeg på min egen bursdag kan presentere boken min for dere 😊

  ❤  Boken Tanjas mat kan du bestille nå ❤

Bestill her : https://www.tanum.no/_tanjas-mat-tanja-foss-9788248922018?utm_source=matfrabunnen&utm_medium=ekstern

Om du liker oppskriftene mine så bestill boken idag til redusert pris😊. Jeg håper at du bestiller kanskje både til deg selv og noen du er glad i.

Rett etter sommeren foreligger min nye kokebok, Tanjas mat. Bildene av maten er nye og tatt av en proff fotograf og den blir gitt ut via Kagge forlag. I boken finnes det 100 oppskrifter på de mest populære og etterspurte rettene mine på bloggen og i facebookgruppa Mat fra bunnen. Du kan forhåndsbestille boken allerede nå, så er du garantert et eksemplar med en gang den kommer ut❤

Boken kommer til å koste 399,-, men om du forhåndsbestiller via Tanum-linken her får du den for 349,-. Boken skal etter planen foreligge primo august.

Scrolle ned og trykk Del på innlegget så blir jeg glad 🙂

Bestill her:https://www.tanum.no/_tanjas-mat-tanja-foss-9788248922018?utm_source=matfrabunnen&utm_medium=ekstern

4 kommentarer
    1. Husk å merke innlegget med “reklame”, siden det er reklame for din egen bok 🙂 Bare et tips! Lykke til med salget.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg