God rabatt til lesere på en fantastisk kjøkkenmaskin

Reklame | Ankarsrum Assistent

Innlegget inneholder annonselenker

💗    1000 kr rabatt til medlemmer  på     ANKARSRUM  ASSISTENT 1500 WATT   💗
(Før: 6490 kr. Med rabattkoden 5490 kr)

For rabattkode og link til bestilling se nederst.

Jeg har forelsket meg – i en kjøkkenmaskin😊
Navnet på min nye forelskelse er Ankarsrum Assistent 1500 w. 😍

Jeg har en stund vært på jakt etter en ny kjøkkenmaskin. Jeg har fulgt nøye med i gruppen for å se på anbefalinger fra medlemmer jeg stoler på for å finne rette maskinen for meg.

Det som er VIKTIG for meg mht ny kjøkkenmaskin er som følgende :

-At den kan dra tunge deiger på 5 kg uten å slite/brenne motoren (1500w).
– At den er stillegående.
– At den er lett å bruke (jeg er ikke teknisk anlagt).
– At den passer fint inn på kjøkkenbenken uten å bruke opp all plassen, og at ledningen kan fjernes når den ikke er i bruk.
– At det er kvalitet til å stole på, gjerne skandinavisk.
– Nok tilleggsutstyr.

Jeg er spesielt OVERRASKET OG FORNØYD med at:

–  Eltekroken går skikkelig ned i bunnen uten ekstra justeringer.
– Den har en slags sideslikkepott som drar med seg all deig fra kantene (se bilder) så den er nesten ren når deigen er ute av bollen.
– At det er boller og flere visper til forskjellig bruk (ballongvisp og visp for mørdeig medfølger).
– At bollen går rundt istedenfor visen.
– At den kommer i flere farger.
– At den står stille på benken.
– At maskinen i utgangspunktet kan vispe, kna, blande, mose, røre, male, rive og stappe pølser.

Siden jeg ble totalt forelsket i denne maskinen tok jeg kontakt i håp om å få til en rabatt for DERE 💗.

FOR 1000 KR RABATT MÅ DU GJØRE FØLGENDE :
I feltet rabattkode skriver du : TANJA

Du må bestille maskinen her ⬇️⬇️⬇️
Husk å bruke rabattkoden : TANJA

https://www.kitchenstore.no/categories/kjokkenmaskiner

Har du maskinen og anbefaler den så skriv gjerne i kommentarfeltet 😊

 

Legger også ved link til 3 videoer hvor dere kan se instruksjonsvideoer for noe av tilbehøret.
Deigkrok
Ballongvisp
Deigrulle

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg